Your address will show here +12 34 56 78
Marketing Internetowy

E-marketing jest obecnie jednym z najpopularniejszych, a zarazem najskuteczniejszych sposobów reklamy firmy, osoby, produktu. Jak nigdy liczy się jakość wykonanej strony www oraz jej promocja.

 

Nasza agencja zajmuje się nie tylko wykonaniem czy modernizacją wirtualnej wizytówki Twojej firmy ale także działaniami mającymi na celu jej wypromowanie. Dobrze przeprowadzony marketing Internetowy pozwoli na zwiększenie świadomości marki, ilości klientów a co za tym idzie wyników sprzadażowych.

  • Text Hover
W ramach kampanii marketingu internetowego,
prowadzimy takie działania jak:

 

POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA

”TOP3 Google w dwa tygodnie, gwarancja, najtaniej!” – TAK NAS TEŻ TO IRYTUJE🙂 Pozycjonowanie to DŁUGOTRWAŁY zespół działań nad daną stroną internetową, mających na celu zdobycie i utrzymanie jak najwyższej pozycji dla wcześniej ustalonych fraz kluczowych na stronie wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych (głównie wyszukiwarki Google stanowiącej ponad 90% rynku w Polsce). Pozycjonowanie stron www obejmuje działania z obszaru optymalizacji serwisu, tworzenia treści oraz zdobywania linków przychodzących.

Czy wiesz że...

Algorytmy wyszukiwarek zmieniają się do kilkudziesięciu razy na miesiąc!

Nierealnym jest zatem, by utrzymać wysokie pozycje przy pomocy automatów tworzących linki przychodzące – w konsekwencji może to tylko wykluczyć całkowicie stronę z wyników wyszukiwania. Aby skutecznie pozycjonować Twoją stronę internetową, a potem zapewnić stabilne pozycje na wybrane frazy kluczowe, śledzimy na bieżąco zmiany algorytmów wyszukiwarek, działania konkurencji oraz trendy w Internecie.

 

Co otrzymasz w ramach pozycjonowania i optymalizacji?

 

raporty z audytu strony i monitoringu konkurencji

konsultacje w sprawie doboru słów kluczowych

indywidualną wycenę strategii działań i pozycjonowania strony www

stały monitoring pozycji dla danej frazy kluczowej wraz z raportowaniem wyników.

Co składa się na proces pozycjonowania?

 

Audyt


W skład przeprowadzanego przez nas audytu wchodzi analiza strony, rynku i konkurencji. Sprawdzimy aktualne pozycje serwisu klienta oraz frazy, jakimi posługują się konkurencyjne strony internetowe. Indywidualny opiekun SEO przeanalizuje strukturę strony, zawarte na niej treści, zgodność z obowiązującymi standardami i wiele innych elementów, które mają wpływ na pozycje w wyszukiwarkach. Całoś dostarczymy w przejrzystym raporcie.

Dobór słów kluczowych


Przy wyborze słów kluczowych należy ograniczyć się do takich fraz, które nie są zbyt ogólne. Ważne jest dotarcie do konkretnej grupy odbiorców z danego obszaru czy kręgu zainteresowań daną usługą. Najlepiej jest łączyć te przypadki ze sobą, uwzględniając przy tym wiek i płeć użytkownika. Przykład poprawny – „zabiegi pielęgnacji twarzy dla mężczyzn Warszawa Śródmieście”, błędny – „,kosmetologia Warszawa”. Słowa kluczowe muszą być ściśle związane z ofertą lub treścią pozycjonowanej strony oraz być wyszukiwane przez użytkowników (można to zweryfikować z pomocą Planera Słów Kluczowych Google)

Optymalizacja - SEO(ang. Search Engine Optimalization)


Jest to najważniejszy punkt działań dotyczących pozycjonowania strony internetowej. Podzielić go można na część techniczną dotyczącą kodu strony (tytuły i opisy stron, teksty alternatywne, nagłówki itp.), plików robots.txt, mapy strony XML, grafiki zamieszczonej w serwisie oraz arkuszów stylów CSS. Druga część dotyczy sposobu nawigacji – linkowania pomiędzy podstronami serwisu oraz nazewnictwa adresów URL. Ostatnia część to praca nad zamieszczeniem słów kluczowych w treści strony.

Teksty powinny być oryginalne, obszerne i odpowiednio podzielone oraz zawierać skompresowane, otagowane i ponazywane elementy graficzne. Im częściej aktualizowana jest witryna, tym bardziej jest honorowana w wynikach wyszukiwania!

Budowanie contentu


Na podstawie ustalonej strategii działań podpowiemy jak redagować treści pod kątem wyszukiwarek. Co wpisywać w nagłówkach, a co w leadzie? Jak zamieszczać słowa kluczowe i linki w treści, by nie przedobrzyć z ich użyciem i nie zostać wykluczonym z wyników wyszukiwania? Na te i szereg innych pytań odpowiemy na indywidualnym spotkaniu.

Link Building


Pozycjonowanie stron www to także praca poza witryną. Umiejętne budowanie sieci linków zewnętrznych pozwala nie tylko podnieść pozycje serwisu w wynikach wyszukiwania, ale także pozytywnie przekłada się na rozpoznawalność marki w sieci. Pamiętajmy jednak, iż dzisiejsze wyszukiwarki honorują nie ilość, a jakość linków! Warto zatem pozyskać odnośnik na stronie z wysokim współczynnikiem Page Rank, niż hiperłącza na setkach stron istniejących tylko i wyłącznie na potrzeby tworzenia bazy linków (tzw. Presell Pages). Działania dotyczące link buildingu są bardzo ściśle powiązane z tzw. marketingiem szeptanym. Nie dodajemy strony tylko i wyłącznie do mało znaczących katalogów stron, a skupiamy się na uzyskaniu odnośników na forach, blogach czy stronach tematycznych ściśle powiązanych z branżą strony klienta.

ZAAWANSOWANY SYSTEM STATYSTYK

Na podstawie statystyk dochodzimy do wielu zaskakujących wniosków na temat mocnych i słabych punktów witryny, współczynnika odrzuceń, czy źródeł pozyskiwania – dowiesz się ile osób weszło przez wyszukiwarkę, ile przez portale społecznościowe, a także ilu użytkowników uzyskaliśmy dzięki płatnym kampaniom. Algorytmy wyszukiwarek zmieniają się nawet do kilkadziesięciu razy na miesiąc! Wynika z tego, iż z dnia na dzień miejsce witryny dla danego słowa kluczowego może mieć niesamowitą rotację pozycji. Monitoring musi być zatem na stałe wpisany w grafik w celu oceny skuteczności działań SEO.

Analiza statystyczna strony jest niezbędnym punktem do podjęcia dalszych działań pozycjonowania oraz wdrożenia nowych i optymalizacji obecnych kampanii reklamowych. Bardzo atrakcyjną funkcją jest tzw. badanie demograficzne” – dzięki niej dowiemy się wszystkiego o użytkownikach odwiedzajacych witrynę:

  • w jakim są wieku,

  • jakiej płci,

  • z jakiego miasta pochodzą.

Pomoże to w określeniu jaka grupa odbiorców tworzy target kontentu zamieszczanego na stronie klienta, a co za tym idzie – odkrywa możliwości kreowania treści, które wywołają większe zainteresowanie, zachęcą do dyskusji i powrotu na stronę.

  • Text Hover

MONITORING POZYCJI

Korzystamy z najlepszych dostępnych na rynku aplikacji do monitoringu efektów pozycjonowania, dzięki czemu szybko i precyzyjnie reagujemy na działania konkurencji. Nasze narzędzie codziennie, w pełni automatycznie sprawdza i analizuje miejsca w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu zapewniamy cykliczne raporty z informacjami dotyczącymi wzrostu lub spadku pozycji strony po wpisaniu w wyszukiwarkach danej frazy (słowa kluczowego). Dane przedstawiane są na czytelnych i przejrzystych wykresach, co umożliwia obserwację zmian pozycji i optymalizację działań nad jej dalszą poprawą lub utrzymaniem.

Nasze działania w zakresie statystyk i monitorowania:

 

implementacja niezbędnych narzędzi do monitoringu statystyk

integracja aplikacji ze stroną internetową

przygotowanie raportów dot. wyświetleń strony w badanym okresie

konsultacje, analiza statystyk, wnioskowanie

raporty dotyczące pozycji słów kluczowych w wynikach wyszukiwania

opcjonalne szkolenie z obslugi narzędzia

REKLAMY GOOGLE ADWORDS

Linki sponsorowane Google AdWords usytuowane są nad i tuż obok tradycyjnych wyników wyszukiwania, przez co są w większości przypadków pierwszym wyborem użytkownika. Kampanię reklamową prowadzoną za pomocą platformy Google AdWords wyróżnia opłata za efekt – sami ustalamy rodzaj kampanii, koszty ponosimy tylko w przypadku uzyskania określonego efektu np. kliknięcie w odnośnik i przejście do strony, dokonanie zakupu, czy ustalona odgórnie liczba wyświetleń reklamy. Określamy limit wydatków nad którymi mamy stałą kontrolę, a dzięki statystykom jesteśmy w stanie zoptymalizować kampanię by zmniejszyć koszta.

Co otrzymasz w ramach kampanii Google Adwords?

 

Przejrzyste warunki
Wycena

Jasno określony budżet na początku kampanii. Wybierzemy jej rodzaj, czas trwania oraz model rozliczeń.

Konkretny odbiorca
Personalizacja

Zadbamy o to, by reklama wyświetlała się tylko i wyłącznie potencjalnym klientom!

Wsparcie doradców
Optymalizacja

W trakcie trwania kampanii monitorujemy jej efektywność i wprowadzamy ewentualne zmiany by zwiększyć skuteczność.

Czy wiesz że...

Internauci korzystający z wyszukiwarek swoją decyzję o kliknięciu w dany link podejmują w 2,17 sekundy. Oznacza to, że brane pod uwagę są praktycznie tylko pierwsze wyniki wyszukiwania zarezerwowane w głównej mierze na pola reklamowe Google AdWords!

Korzyści Google AdWords

 

Google w Polsce to ponad 90% rynku wyszukiwarek. Jeżeli czegoś szukamy – wpisujemy w Google. Być może ktoś szuka właśnie usług jakie świadczy Twoja firma. Czy znajduje konkurencję? Nie pozwól na to! Skorzystaj z naszej oferty prowadzenia kampanii Google AdWords, dzięki czemu zyskasz:

  • natychmiastową widoczność reklam,

  • szansę na dotarcie do wybranej grupy odbiorców,

  • większy i wartościowszy ruch na stronie,

  • większą szansa na sprzedaż,

  • budowanie świadomości marki,

  • ogólnopolski zasięg.

Optymalizacja kampanii:

 

Po ustawieniu kampanii wg. ustalonych wytycznych i dobraniu pierwszej listy słów kluczowych, przechodzimy do optymalizacji kampanii i obniżania stawek za kliknięcie (CPC – ang. Cost Per Click) oraz usuwania fraz, które generują słabe wyniki i przyspażają niewielki wzrost ruchu na stronie.

 

Mierzymy wpływ każdego z wylistowanych słów, każdej reklamy, kampanii i grupy reklam na rezultat końcowy – np. złożenie zamówienia w sklepie internetowym, wysłanie formularza rejestracyjnego czy zostawienie komentarza. Dzięki temu wiemy, które elementy kampanii Google AdWords przynoszą witrynie klienta najlepsze rezultaty.

 

 

Wykorzystujemy także frazy wykluczające i wybieramy je do każdej akcji marketingowej osobno – w ten sposób reklama dotrze tylko do tych osób, które powinny ją zobaczyć.